vilken dag!!!

jag inledde dagen med att komma i tid till dagis med småttisarnahurraaaaaaaaaaa!
sen knatade jag till Lisas skola för att reda ut lite info om och när hons skulle komma hem efterskola..
efter det gick jag en liten promenad och sen hem för att mysa in mig hos Danne...
problemet var att jag vart iskall av promenixen och fick inte ligga nära hans varma mysiga kropp..
så jag hämtade min lurviga plyschiga julklappsfilt och raggsockor,
och lindade in mig i filten med raggisar på fötterna och kröp ner under täcket...
Men när jag vaknade en timma senare var jag lika kall om benen.. skumt...
Lagade en smaskig lasagne till mig och Danne till lunch.
vi kollade på hans american dad box

sen var det dags att gå till studion!
Bästa Johanna hade en tid åt mig!
så nu har jag dragit om massa konturer och gjort en massa små men ack så söta saker på mina armar..
sitter förövrigt i skrivandets stund och armarna praslar av plasten samt ömmar lite..
men det är det värt!

Kom hem och fick antagningsbeskedet... WOHOOOOO!!!!
Pratade med Emmasöt! hade även velat ringa madde men har inget nr till henne i norge...
sen vart det mys chips och dip med Izzytrollet och Dannegoset!

Nu snarkar Trollet i soffan medans Dannegoset är hos Jay för att hämta en sån där kabel som man kan ha mellan Datorn och Tvn!!! detta innebär att man kan se filmer från dator till tv... underbart!

jag är så sjukt lycklig ska ni veta!
bitarna kanske börjar falla på plats! om så är fallet kan jag bara säga en sak...
ÄNTLIGEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0