äntligen!

Danne är hemma!!!
Vaknade inatt av en kall hand mot min arm och en skitig danne kröp ner i sängen!!!
Vilken lycka!
fick ligga i hans famn och sova...
Visserligen kom han hem klockan tre och jag skulle upp runt sju...
men dom där timmarna var fantastiska...
han fick sova ut idag och kom upp efter 12.
Lika trött som när han la sig.
men det är inge märkligt med tanke på hur mycket han kört och hur lite han sovit...
Nu nattar han nellsa, och jag misstänker att han sover han med.
Ska smyga in och kolla...
vi har hyrt film!


ska bli trevligt att titta på film och bara koppla av lite!
har saknat honom sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: Marky

Hej Maria! Hoppas allt är bra...tänkte höra om du har nåt ex kvar av Wasteds singel som jag skulle kunna få köpa?

2010-06-12 @ 20:26:33
URL: http://onestepbeyond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0