och så var sommaren här!

nu är det underbart varmt ute och kvällarna svala samt invaderade av mygg..
Danne turnerar land och rike runt med inge stopp hos oss.
han får nog snart vända ut och in på kallingarna om inte en tvättmaskin dyker upp längs vägen hehe...
Jag håller på med slutklämmen i skolan.
Sista skriftliga exan lämnades in idag!! Fan vad det kändes bra!
Sista salstentan på fredag!!! helt underbart!
sen drar mina underbara sommarkurser igång! jag ska fördjupa mig i vampyrer skräck och andra fantastiska saker!!!
Imorgon är det avsutningsfest med dagis på djäkneberget! sång fika och lekar väntar!
Emmasöt ska eventuellt följa med på luvans begäran!
Hoppas bara att hon får ledigt!!!!!
Sen ska jag till käk-kirurgen på morgonen...
visdomständerna ska väck och hål ska lagas!
Eftersom jag har sjuuuuk tandisskräck ska jag sövas, men även för att smartgaddarna sitter så dumt till att dom måste operera bort dom.
Plugga resten av veckan, Lisas skolavslutning på torsdag. småttingar till flen samma dag.
Fredag tenta!

hjälp vad saker som ska göras denna vecka!
Nu kokar jag rabarbersaft och ska baka fika till morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0