Änne en dag i uppsala

så är vi inne på andra dygnet här på akademiska.. kanske får åka hem imorgon...
men ärligt talat vill jag stanna kvar en natt till.
för med min tur skulle dom kunna skicka hem oss och sen när vi är hemma så kommer det ett anfall...
därför skulle jag känna mig tryggare om vi vart kvar. men men..

Idag kom Beccasöt hot och hade med pizza!
Hon åkte buss från v-ås och kom hit för våran skull! kan inte uttrycka mig för hur tacksamma jag och tuva är.
Hon stannade i 6 timmar och vi hann med tre filmer moff och mys samt en fet uppdatering!
Saknar henne så!

Efter det pysslade luvan lite medans jag pluggat som en galning!
Nu sover tuva och jag ska plugga lite till tror jag.. sen sova och ställa klockan för ronden imorrn...
eftersom att jag blev väckt av ronden idag.. med håret åt alla håll och böcker i hela sängen skrattade dom åt min förvirrade reaktion då dom kom in och skulle prata med oss på morgonen..

Så planen är att jag ska vara vaken piffad och förberedd att möta dessa människor imorgon..
Jag säger bara lycka till! hahaha
kram mina läsare, och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0