äntligen hemma!

nu är vi hemma igen!
har haft en bra dag med tuva...
dock vart hon lessen på sjukhuset när dom skulle ta bort alla elektroder som LIMMATS FAST i hårbotten...
fatta smärtan när limklutarna skulle tas bort. man fick gnugga med aceton i en timma för att få bort 25 elektroder.. och det krävdes två sjuksyrror för detta...
Tuva hade så ont i hårbotten, och att vara håröm ovanpå detta hjälper ju inte till...
men eftersom hon var duktig, fick hon massa klistermärken och småprylar i avdelningens presentlåda!!!

Efter de vart det snabbdusch och packa ner de få saker vi hade kvar (Danne och lisa hälsade på igår och tog hem 99% av våra grejer.
Med lätta väskor mötte vi upp Pontus och kollade in Pelle Svanslös hus, domkyrkan och sen gick vi ner på stan.
Vart en smarrig lunch med Pontus och shopping! tuva handlade upp sitt presentkort på hm och jag shoppade glas och lite annat smått och gott.

sen hoppade vi på bussen hem och kom på att mina nycklar fann i lägenheten... så Danne mötte upp oss vid centralen och jag fick ta hans nycklar.
Hämtade nellsan som vart superglad att se oss.
kom hem och vek tvätt packade upp samt lagade mat!
Nu väntar jag på Danne som ska komma hem från jobbet snart!

Snart ska jag hjälpa Tuva att tvätta ur alla limklutar och sen ska vi måla naglar och vara tjejiga!
Att varit ifrån Danne Lisa och Nelsan har avrt tufft, men jag och tuva har haft himla mysigt och vi har fått tid att bara vara hon och jag! Det behövdes kan jag säga! vi har kommit mycket närmare varandra och har haft det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0