blogga eller plugga?

Hjälp vad trött jag är i huvet, axlarna och ryggen.
Har suttit och skrivit på min tenta sen Danne åkte hemifrån.
Antar att det var runt 10.

Har dock hunnit med massor och har förhoppningar om att hinna klart innan fredag.
gärna imorgon så jag kan lämna in den då och sen bara slappna av.
iallafall tills betyget ploppar upp...

Sjukt mycket litteratur att arbeta med och lite intresse för det jag håller på med.
Tvären suger fett vill jag lova.

På fredag har vi heldag i e-tuna och dessutom bokade jag in studievägledning.
kan vara skönt att ha det avklarat.

Morgondagen bjuder på muntlig exa, samt redvisning av vfu-veckan.. yey...
Somsagt mycket skola, lite liv vid sidan av...
min tid verkar dock inte räcka till..
så man får göra det bästa av hela situationen....

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0