hihihi

vad skoj det är när folk missförstår saker som skrivits hahahaha!
fick veta på håll av en vän att ngn som inte är en del i min mans liv (längre av olika skäl) uppenbarligen läst hans blogg, där vi dvs, jag och gubben hade en dispyt, och tolkat det som att han skrev om denne hahaha!
( jag tog bort det inlägget som startade vårat lilla gräl)
Han tyckte att jag hängde ut honom och vart arg...
uppenbarligen hade det resulterat i ett inlägg som min vän läst och sen berättade för mig hahaha!
Jag orkar inte kolla vad som stod men ...
Varför tar folk för givet att saker handlar om dom?
kan man inte ha diskussioner sinsemellan som gifta?
Vet inte om h*n har ngn koll på min blogg , men har h*n det kan jag bara säga...
Drop it! orkar inte ta reda på vad du skrivit, men det finns flera människor än du i denna värld..
NI kom överens om skulle ni inte låtsas om varandra...
Vi håller det, kan inte du göra detsamma?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0