med kokosnätter och bastkjol

okej, jag hoppade över min hawaiiklädsel, den var endast för emma skulle bli glad! hehehe
Det var det eller nakenchock då min garderob och jag inte var sams ang. innehållet...
gav vi oss av till e-tuna för att spana in detta band


Emmasöt var inte pigg på fredagskvällen och fick lov att stå över :(
men jag Danne och Peter gav oss iväg i dimma snö och slask!
gigget var på RAW och knockouts var grymma, som vanligt!
har saknat Johan och grabbarna, så det var kul att uppdatera och snacka strunt!
Kom hem därifrån med varsin tröja och Danne blev erbjuden jobb :)
så om det blir av kan jag räkna med att vara gräsänka i nästan en månad... yey...

Kommentarer
Postat av: emma

h-vete! jag gick hem halv 10, näst intill nykter och slocknade i sängen som en klubbad säl! halv 4 på natten vaknar man av att karln ramlar in.... fan va det är härligt när man har feber!! gah! hoppas eran kväll var bättre? det låter så :)

ska ni fira tuva på torsdag?

kram kram!

2010-03-02 @ 10:49:50
URL: http://emmamania.blogg.se/
Postat av: maria

jovars.. en kväll med hillbillies hahah! knockouts var sjukt bra och vi hade trevligt! var dock bra seg eftersom man haft skola hela dagen.. såg dubbelt när man kom hem och såg sängen haha!

Ja vi ska fira luvan på torsdag, så dropin fr kl 18!

hon är ju ledig på fredag så då kan kalset pågå långt in på

kvällen hahaha

kramkram

2010-03-02 @ 15:44:25
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0