Min vecka som varit...

skola skola och åter skola...
Danne fyllde år, men han åkte på jobb samma dag..
kom sen hem på fredagen då vi fick fira honom lite...
resten av veckan har man myst med barnen och pluggat...
i helgen fick jag dock ett ryck och röjde ur sovrummet, shoppade på ikea och nu ska vi styra upp så nellsan kan få en liten lek och sovhörna, med växasäng och leksaker..
Det i sin tur innebär att vardagsrummet äntligen blir fritt från leksaker...
ser fram emot detta, då vi redan har det trängt som det är, man får skapa sig plats med olika medel...
nåja, det som inskaffades från ikea var detta

av bästa Marie FICK vi en växasäng med tillhörande ribbotten och madrass <3
kvar är bara drapperi och sen flytta in hennes leksakshyllor och briospisen.
vilken bra dag!!!
sen när vi kom hem fortsatte vi eller jag att röja undan kläder...
vart 3 flyttlådor med barnkläder till klädbytardagarna, 2 flyttisar med kläder som ska sparas och lämnas hos
föräldrarna i flen, sam 1 flyttis + två stooora kassar med kläder till myrorna.

men inte fick jag ngn hjälp när det vankades hockey på tv...
så nu ska vi göra klart ikväll, om Danne kan luta jobba snart...
men så ska han jobba imorgon med.. och allt jag säger är.. det blir ju ngr kronor iaf...
men lite tid med oss...

nu ska jag fortsätta med det jag påbörjat (rummet alltså).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0