veckan och helgen som varit

Jo.. jag och luvan kom hem från uppsala i torsdags..
Vilken känsla att sova i sin egen säng.

Fredag vart det ultrafredagsmys med min underbara familj. Lycka!

Lördagen spenderades hos mina föräldrar en stund.
lämnade barnen där, åkte och shoppade lite kläder. sen bard et av mot gurkstan och utgång på sigge...
Tysta Mari och two poitn eight

Innan vi skulle fixa iordning oss fick jag ett bryt utan dess like...
Hittade bara en av mina martenskängor???!!?! Hur fan är det möjligt!?
det grämde mig hela kvällen vill jag lova...
Mötte upp underbaraste Emmasöt och hennes vän för att sen knata ner och hämta biljetterna och stuffa loss.
Massa gamla vänner, cider och skoj!

Söndagen var man lagom jättesliten, men det var ok. städade, bakade bullar och barnen kom hem för massa mys och film.
När barnen somnat kollade jag och Danne på


Underbara rulle.
Vart godis chips läsk och mys för hela slanten...
så var de med det...

Som sagt övriga veckan har gått åt till skolarbete för min del och jobb för dannes del.
thats it....

Kommentarer
Postat av: Izzy

yeyy NEW MOOOON!

2010-03-24 @ 12:04:44
Postat av: jag

japp! underbara film.. och extramaterialet.. mmmmm allt jag har att säga om det hahaha! ska vi kolla ngn dag kanske?

2010-03-24 @ 14:07:18
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/
Postat av: Izzy

Just nu är ja sjuk o hemma från jobbet, skulle väl va ngn kväll nästa vecka isf, för ja ska försöka bli frisk nu så ja kan jobba helgen :/. Skit att bli sjuk nu juh BLÄ!

2010-03-25 @ 11:46:24
Postat av: jag

Ja bli frisk! har ju extramaterial från filmen att dreggla över! och en massa annat skoj att prata om!

2010-03-28 @ 00:47:51
URL: http://actionrockgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0