vilken helg!

fredag:
Lämna barnen till morfar som skulle ta med dom hem till flen,
rörmokaren fixade avloppet i köket
Sen lunch med maken och karin
maken åker mot sthlm och sen vidare till gbg för jobb
snabbshopping på stan med karin, Vin och lite småkrafs inför aftonen.
Möta upp Peter och sen hem till mig
Jenny karin perter och jag dricker vin och går sen till oliver
möter upp sara i klassen och Lina samt Maria
går till bmb
dricker gott dansar och har skoj
käkar på slaffets och jenny sover kvar hos mig
tjejsnack och smågodis
somnar sött...

Lördag:
Vaknar går ut med hunden och väntar med jenny på hennes make som ska hämta henne.
går in och lägger mig och läser och somnar
vaknar  och duschar/ piffar till mig... känner mig sliten
tar en sväng på stan, solen skiner och vårkänslorna svallar
går ut med hunden i solen
kommer in och fixar lite mat
lägger mig och vilar
vaknar och går hem till Marie och Lina
Myser med dom och kollar melodifestivalen
knatar ner på stan, möter upp gabbe, angelicka och pelle
drar till tajjen, kollar på björtabus! Underbara människa!
knatar hem, duschar, hoppar i myskläder och kollar på UFC
Pratar med maken.
Gabbe och angelica dyker upp tar ut hunden på kvälls/nattpromenad.
somnar sött

Söndag:
Vaknar umgås med Gabbe och angelica
dom åker hem till sthlm
jag pluggar
Gabbe ringer och berättar att han fått med mina nycklar till sthlm...
Klinga lovar att lämna dom ikväll när han kommer hem
Lagar lite mat
Pappa kommer med barnen och vi fikar
Han och tuva kollar film medans jag och nellsan handlar mat.
Nu kollar vi på tingeling
sen ska vi baka bullar och laga lasange....
blir tidig kväll för i morgon börjar min praktik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0