hårda ord

kan man inte bara inse att oavsett vad man säger, och hur jävla arg man är så kan ord sätta spår...
jag blir så lessen när man bara får skit hela tiden..
inget är bra och jag skla bara gilla läget hela jävla tiden..
Fyrkantig... jo en del kan man eller jag tycka... men vad ska man göra?
när man sen inte kan föra en vettig diskussion med personen i fråga utan att den spårar ur i gap skrik och hårda ord då blir jag så matt...
Att det ska vara så svårt att kunna vara ärlig rak och kunna prata om sånt som tynger en utan att man blir helt matt och bara vill gå under. Att få gehör för det man säger och kanske känna att den man pratar med är mottaglig för att lyssna och inte bara skärma av...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0