jag vaknade...

mitt i natten av att dan kom hem...
kul...
klockan var 2 och han har inte visat sig hemma på jag vet inte hur länge.
hade hoppats att familjen skulle få lite mer prio innan han åker, men ICKE!
man kan ju önska och drömma.
nåja, huvudsaken är att barnen får spendera tid med honom innan han drar...
jag klarar mig.. har liksom vant mig vid att vara ensam... INTE BRA!
jag somnade om och vaknade av klockan... gick upp och väckte barn och fixade frulle.
gjorde iordning kidsen för dagis och knatade iväg för att lämna dom.
Kom hem och då hade Danne masat sig upp ur sängen...
men han ockuperade badrummet och jag hade en tid att passa.
vart stressad.
han var lika gringi som alltid.
han åkte till jobbet, jag ner på stan.
mötte sen upp Jenny..
Gick hem. fikade och pluggade.
Dagis ringde...
Nellsan var sjuk... hämtade hem henne... Hon var pigg som en nötkärna och ville leka!
Värt kan man känna då. Fick med Luvan hem på en gång...
Luva och Lisa drabbade samman när vi kom hem...
ingen studiero här inte...
Nu sussar nellsan och jag ska städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0