men åååååh!

nu sitter jag är, vid datorn och försöker skriva min exa, som ska vara klar på fredag nästa vecka...
går inte allt för bra vill jag lova...
har noll motivation..
sen strulade det med csn, eller jag hade visst fyllt i fel på min ansökan till sommaren...
det sög ju fett...
så nu ska jag skicka in en ny och håller tummarna att jag fått ordning på den...

Känns tufft att veta att Danne ska vara borta i nära 2 månader...
det är liksom hela sommaren...
barnen saknar honom redan som det är eftersom han kommer hem och sover och åker sen och jobbar.
den lediga tid han sen har är han så trött att han inte pallar att umgås med oss...
Mötte upp honom på stan idag med nellsan, hon vart så glad att träffa pappsen, men när han sen skulle åka och fortsätta jobba, ja då raserades hela hennes värld...
Bara tanken på hur lessen hon kommer vara i sommar får det att knyta sig i magen på mig...

ibland känn det som att han kanske skulle starta sin ligga bortasäsong nu redan, så barnen hinner vänja in sig vid att han inte kommer vara hemma i sommar..
men det skulle inte heller vara bra.. för jag vill ju ha all tid med honom jag kan få...
fan vad det suger att vi inte har nån tid alls...
han kommer inte ens att kunna komma hem och vända med sitt pressade schema.
Då kan man tycka att han kanske skulle kunna vara hemma nu sista dagarna innan allt börja...
men icke!!!
Han spenderar all sin tid på firman med att pyssla med alla förberedelser.
så jag har knapp sett honom dom senaste månaderna...
det tär på mig, på oss, på allt ska ni veta...
att sen två individer kan se så olika på saken är märkligt!
ibland känns det som att vi lever i två olika världar...

som sagt..
jag går under om jag inte får ventilera mig..
och detta är mitt enda sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0